Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 15 May 1996 - 17:29:16 MET DST

On 15 May 1996 11:29:35 GMT, macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski)
wrote:

>Marcin (art4_at_pdi.net) wrote:
>
>Hej,
>
>: To przykre co pieprzysz!
>: Gdyby ludzie nie kradli softu, automatycznie wiecej kopii by sie
>: sprzedawalo. Proporcjonalnie do tego spadlaby cena.
>
>Pobozne zyczenia. Ludzie kupuja samochody i co? Ceny maleja? Nie zauwazam.

Od 1917 znacznie.

>A zreszta z innej beczki -- w jakim celu mam kupic legala? Zeby slyszec w
>supporcie, "eee, na tym sie nie znamy"?
Chyba powod jest ten sam jak przy kupowaniu innych kradzionych rzeczy
>Inna rzecz. Programy komputerowe sa
>chyba jedynymi gdzie producent sobie robi jaja z uzytkownikow. Za to nie
>ponosi odpowiedzialnosci, za to tez nie, za tamto tez nie. I to dotyczy
>calego swiata, a nie Polski. Ostatnio slyszalem, ze w jakims tam samochodzie
>wykryli, ze podczas tankowania moze nastapic samozaplon. Wiec firma free
>wymienia wlewy paliwa /czy jak to sie tam to zwie/.
Jesli chodzi o shareware to czesto mozesz dostac upgrade jesli kupisz pierwsza
wersje.

>Moge pokazac full bugow w roznych programach i co dostane za free patcha?
>Gdzie tam -- panienka na informacji pewnie nie wie co to patch. Dlaczego
>Polska jest traktowana jako obszar III swiata jesli chodzi o zwroty. W US
>moge w ciagu 90 dni zwrocic soft.
Yeah right, 30 dni W wiekszosci miejsc jesli otworzysz opakowanie to nie ma
zwrotow i tyle

__Slawek Duchnowski