Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 15 May 1996 - 17:21:12 MET DST

On Wed, 15 May 1996 14:50:43 +0200, Jacek Kijewski
<c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl> wrote:

>Moment! Dekodowanie tego, co fruwa w powietrzu jest nielegalne, bo tak
>postanowilo pare wielkich firm i kupieni przez nich decydenci!
Czlowieku te firmy to tacy sami jak ty ludzie ktorzy zaryzykowali pieniadze w
te firmy i chca te peiniadze odzyskac i na tym zarobic. Skad ty jestes z ZSRR,
wola ludu sie przypomina? Wlasnosc spoleczna? Znacjonalizuj SKY bedzie pokazywal
Strriltza prez nastepna 20 lat. Nie przerabiales juz tego?

> My home is
>my castle! Jezeli nie zycza sobie, bym cokolwiek dekodowal, to niech
>zrobia to tak, by owe fale nie wpadaly mi do mieszkania (nie obchodzi
>mnie, jak to zrobia).
Bez komentarza........
>Jeszcze jakis palant zabroni mi patrzec na niebo
>(zarezerwowane), na las (kupiony) i oddychac (nie wolno). To, ze gdzies
>zapisano, ze nie wolno, nie oznacza, ze jest to niemoralne, a tylko to,
>ze jakis pajac mial dosyc forsy, by to przeforsowac.
>
>Porownywanie lamania kodow z wlamaniami do domu to [...]*. Oni mi sie
>wlamuja do domu z promieniowaniem EM. A jak sobie nie zycze, to co?
>Przestana?
Czy ty piszesz z jakiegos szpitala?
>*[...] - slowo powszechnie uznane za obrazliwe.
>

> "Kazda dostatecznie zaawansowana technologia
> niczym szczegolnym nie rozni sie od magii"
>
> Jacek Kijewski, c55610jk_at_smokie.elka.pg.gda.pl

__Slawek Duchnowski