Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 15 May 1996 - 17:34:11 MET DST

On Wed, 15 May 1996 08:58:58 +0200, Marcin Wichorowski <wichor_at_iopan.gda.pl>
wrote:

>Nie tylko. Przede wszystkim support techniczny, czesto szkolenia,
>mozliwosc zakupienia upgrade'u i ogolnie mila atmosfera pracy.
>
>N.p. Maly mieki pozwala na legalne instalowanie swoich produktow
>na komputerach domowych, o ile ktos tych samych produktow uzywa
>na komputerze w pracy legalnie.
>
>P.S. Ja tez niestety nie zawsze miewam czyste sumienie, ale
>sie tym nie chwale i nie propaguje takiej postawy.

I to jest TO. Nawet jesli nie jestes anilem a takich nie ma to nie dorabiuajmy
do tego ideologii marksistowskiej jak sie to masom nalezy. BTW czy ktos zauwazyl
jak celowo kraje demokracji ludowej olewaly sprawe praw autorskich i jak daleko
byly zaawansowane technicznie?

__Slawek Duchnowski