Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Thu 16 May 1996 - 13:12:10 MET DST

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

>SPRZEDAWCY LEJA NA KLIENTA -- STARA ZASADA "NACHAPAC SIE I W NOGI". No wiec
>jak tak, to ja tez tak.

To kupuj soft takiej firmy, ktora bedzie w stanie zapewnic ci wszystko
co jest potrzebne do prawidlowego uzywania programu... nikt cie nie
zmusza, zebys kupowal cos, co uwazasz za szmelc, a przed zakupem
zawsze warto sie zapytac co z ewentualnym upgradem.
Poza tym nie mozesz sie do cholery dziwic, ze swiatowe firmy
software'owe traktuja nasz kraj jak klienta 3-ej kategorii skoro Polak
wchodzac do sklepu komputerowego najpierw pyta o cene programu, a
potem o jego mozliwosci.

>milego dnia zycze
>hej

>zarejetrowany, a sprzet kupiony z VATem. Jesli nie, to sorry, ale gadanie co
>powinni robic INNI mozesz wpakowac do kubla na smieci.

Jesli o to chodzi, to mam kilka programow sprzed 4 lutego 1994, kilka
oryginalnych, bardzo duzo shareware, ktore uzywam zgodnie z licencja.
Niektore zarejestrowane, inne wystarczaja mi w wersji
niezarejestrowanej, jesli nie ma ograniczenia czasu uzytkowania. Poza
tym prenumeruje kilka pism komputerowych, do ktorych dolaczane sa
plyty CD. Znajduja sie na nich m.in. dema gier. W zasadzie nie jestem
nalogowym graczem, wiec dema mi wystarczaja, ale posiadam kilka
wartosciowych gier (oczywiscie oryginalnych).

I da sie z tym zyc, niestety niektorzy sie przyzwyczaili do
najnowszych, najlepszych i najdrozszych programow - ZA DARMO!

Marcin Szumiela (Art4 Comp Group) [art4_at_pdi.net]
 MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD
        http://www.pdi.net/~art4