Re: Modem Zloom Comstar 1.44 Voice

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 12:44:24 MET DST

Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

: [cut]
[...]
Ja mam ZOOM 14.4VFP (nie PnP) z oprogramowaniem Cheyenne, i tez mam
problemy: czasem sie zawiesza, jak odsluchuje, pisze "modem not responding",
a poza tym gdy pracuje jako automatyczna sekretarka, to czasem odbiera
prawidlowo, a czasem (czesciej) "podnosi sluchawke" (tj. dzwonek po
stronie komputera milknie - sprawdzalem w 2 osoby) ale nie do konca -
osoba dzwoniaca nadal slyszy dlugi przerywany - brak zgloszenia, i ten
sygnal nagrywa sie na sekretarke w postaci burstow.
Probowalem ze stringami inicjujacymi : tym default w Cheyenne i tym
w instrukcji modemu (niewiele sie roznia), ustawialem typ jako Generic Class 2
albo Rockwell Based Modem, i wiele innych kombinacji i nic.
Chyba skorzystam ze swistka zwanego gwarancja, ale chce sie jeszcze upewnic
czy czegos nie skopalem...
Uprzedzam ze z przerwaniami wszystko jest raczej w porzadku: COM3, IRQ5.
Pozdrawiam -
 M.C.
 P.S. Wczesniej mialem jakiegos no-name 14.400 kupionego z drugiej reki
 i zupelnie nie rozumiem czemu sie go pozbylem...