Re: Modem Zloom Comstar 1.44 Voice

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 19:26:02 MET DST

czapkiew_at_uci.agh.edu.pl (Maciej Czapkiewicz) wrote:
>Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
>: joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:
>Ja mam ZOOM 14.4VFP (nie PnP) z oprogramowaniem Cheyenne, i tez mam
Tez mam ten modem! wersja 2.0 (ati3 daje V2.00a-VFP144V Z201)
Jaka ver masz ?
>problemy: czasem sie zawiesza, jak odsluchuje, pisze "modem not responding",
dokladnie mam takie numery przy sluchaniu sekretarki!
Pomaga wyjscie z programu i wejscie zpowrotem!
Wersja 1.8 bodajze pracowala bez problemu (ale musialem oddac bo kupowalem
dla firmy a u siebie testowalem).
Mam natomiast problem z nagrywaniem rozmow! Nagrywa tylko na 4 bits per
sample a wiecej nie chce. Porzedni dzialal bez problemu!
Jak ustawie wiecej to odtwarza greeting i jak ma nagrywac to robi error-255
i konczy !
Pozatym nie mam problemow! (Gdyby jeszcze lepsze byly lacza ......:( )
[...]
>Probowalem ze stringami inicjujacymi : tym default w Cheyenne i tym
nie ruszalem!
>w instrukcji modemu (niewiele sie roznia), ustawialem typ jako Generic Class 2
>albo Rockwell Based Modem, i wiele innych kombinacji i nic.
Ja mam jako: Class 2 Rockwell Based Voice Modem
Cheyenne v3.24Z
>Uprzedzam ze z przerwaniami wszystko jest raczej w porzadku: COM3, IRQ5.
Moje : COM3 IRQ3
> P.S. Wczesniej mialem jakiegos no-name 14.400 kupionego z drugiej reki
> i zupelnie nie rozumiem czemu sie go pozbylem...
A ja zoltrixa i sie ciesze ze sie go pozbylem! :)))))
chociaz dluzej walczyl(trzymal) o polaczenie

--
   _/      _/      _/            _/   _/    Leslaw Frydel