Re: Modem Zloom Comstar 1.44 Voice

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 15:13:44 MET DST

On 25 Apr 1996 12:44:24 +0200, czapkiew_at_uci.agh.edu.pl (Maciej
Czapkiewicz) wrote:

> [...]
>
>: [cut]
>[...]
>Ja mam ZOOM 14.4VFP (nie PnP) z oprogramowaniem Cheyenne, i tez mam
>problemy: czasem sie zawiesza, jak odsluchuje, pisze "modem not responding",
>a poza tym gdy pracuje jako automatyczna sekretarka, to czasem odbiera
>prawidlowo, a czasem (czesciej) "podnosi sluchawke" (tj. dzwonek po
>stronie komputera milknie - sprawdzalem w 2 osoby) ale nie do konca -
>osoba dzwoniaca nadal slyszy dlugi przerywany - brak zgloszenia, i ten
>sygnal nagrywa sie na sekretarke w postaci burstow.
a ta przypadlosc udalo mi sie wyeliminowac odlaczajac telefon od
modemu
jesli koniecznie musisz miec telefon na tej samej linii co modem,
podlacz go bezposrednio do gniazdka, nie przez modem!! powinno sie
wyleczyc

>Probowalem ze stringami inicjujacymi : tym default w Cheyenne i tym
>w instrukcji modemu (niewiele sie roznia), ustawialem typ jako Generic Class 2
>albo Rockwell Based Modem, i wiele innych kombinacji i nic.
>Chyba skorzystam ze swistka zwanego gwarancja, ale chce sie jeszcze upewnic
>czy czegos nie skopalem...
odnosilem swoj, dostalem nastepny, bylo to samo, chcieli mi oddac
cash, dalem sobie spokoj, bo na inny modem nie chcialem wydawac
pieniedzy
>Uprzedzam ze z przerwaniami wszystko jest raczej w porzadku: COM3, IRQ5.
tak, IRQ nie jest tutaj przyczyna

hey