CD-ROM 4x BTC...

Autor: Jaroslaw Kowalski (jkowalsk_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 16:44:11 MET DST

Kupilem sobie w zeszlym tygodniu CD-ROM poczworny firmy BTC (tej od klawiatur)
na gieldzie na Grzybie. Natychmiast podlaczylem go i oczywiscie padl:

Nie chcial czytac plyty nagranej w CD-Recorderze (jakies utilsy). Zawiozlem
go do serwisu. Jako usterke podalem: "Czyta tylko plyty muzyczne".
Dzisiaj bylem po odbior i okazalo sie ze naped swietnie czyta wszystkie plyty
tloczone (co zreszta sie potwierdzilo u mnie) a CD-R'ow nie chce.

Czlowiek w serwisie powiedzial, ze to moze byc wina nagrywarki do CD-R'ow,
ktora byla slabej jakosci. Troche to dziwne bo na 2 sztuki CD-R'ow z ktorymi
mialem do czynienia zadna nie chciala sie czytac za pierwszym razem.

W koncu nie wiem, czy 4x speed'owe napedy maja naprawde takie problemy z
odczytem CD-R'ow ???? Co jest bardziej prawdopodobne - czy walnieta jest
plytka (na dwukrotnym sie czyta), czy tez naped ?

Prosze specow od tego typu sprzetu o pomoc, bo nie wiem co robic - czy to tak
moze zostac czy jak wejda porzadniejsze nagrywarki to sytuacja sie polepszy ?

Z muzyki odtwarzanej jestem zadowolony, ale ta zabawka chyba nie do tego
sluzy.

Aha! Jest jeszcze jeden zgrzyt, po wlozeniu CD-R'a naped straszliwie rzezi i
warczy. Poza tym wyjecie po czyms takim plyty graniczy z cudem (trzeba po-
pukac, postukac i moze wyjdzie...)

                                        Jaroslaw Kowalski
PS. Jak spowodowac polaczenie dwoch linii tekstu w jedna przy pomocy VI (Unix)

--
||Jaroslaw Kowalski at the University of Warsaw ||