Re: CD-ROM 4x BTC...

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 11:19:46 MET DST

Jaroslaw Kowalski (jkowalsk_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE) wrote:

> W koncu nie wiem, czy 4x speed'owe napedy maja naprawde takie problemy z
> odczytem CD-R'ow ???? Co jest bardziej prawdopodobne - czy walnieta jest
> plytka (na dwukrotnym sie czyta), czy tez naped ?

Coz, przed zakupem trzeba bylo zrobic rozpoznanie rynku, co sadza o danym
CD uzytkownicy (czy nawet sprzedawcy na gieldzie), czy czyta CD-R. Otoz
jedne czytaja lepiej, inne gorzej. Generalnie jednak DOBRZE nagrany CD-R
powinien sie dac przeczytac - DOBRZE nagrany, tzn. m.in. nie na full
(czyli ponad 650 MB) i nie kilka tysiecy plikow. Dochodzi jeszcze do tego
sam proces nagrywania (mozna szybciej i gorzej, a mozna...).
Tak wiec zanim zmienisz CD na kolejny, zmien firme (czlowieka), ktory ci
nagrywa CD-R'y.

WP.