Re: CD-ROM 4x BTC...

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 18:07:50 MET DST

On Mon, 22 Apr 1996, Jaroslaw Kowalski wrote:

[ ciach ]

> W koncu nie wiem, czy 4x speed'owe napedy maja naprawde takie problemy z
> odczytem CD-R'ow ???? Co jest bardziej prawdopodobne - czy walnieta jest
> plytka (na dwukrotnym sie czyta), czy tez naped ?

[ciach]
> Aha! Jest jeszcze jeden zgrzyt, po wlozeniu CD-R'a naped straszliwie rzezi i
> warczy. Poza tym wyjecie po czyms takim plyty graniczy z cudem (trzeba po-
> pukac, postukac i moze wyjdzie...)

Takie zachowanie moze byc spowodowane albo ewidentnym uszkodzeniem ( lub
po prostu bardzo slaba jakoscia ) wymienionego czytnika CD, albo bardzo
"badziewiastym" krazkiem CD-R, ktory jest zle wywazony ( powoduje to
specyficzne warczenie napedu, oraz wspomniane problemy z wyjeciem krazka
z napedu ).
                                Jurand