Re: ?:Naped CD z nagrywaniem - opinie

Autor: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 16:40:27 MET DST

Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:

> Paredziesiat baniek. :-)
> (czyli albo kolega uwaza sie za bogatego, albo robi w konia)

paredziesia cos ci sie chyab pokrecilo albo byles dluzszy czs w hibernacji
ceny z dzis 27 +VAT i caly czs spadam (yamaha wew. 2X zapis 4X odczyt model chyba 102)

> Oczywiscie, ze taniej wychodzi nagrac na 1 plyte cos, co zajmuje
> ok. 400 dyskietek.
> Z tym, ze oczywiscie nagrywa sie to raz i amen. Ale poza tym to same zalety.

zgadza sie ale jesli chcesz cos takiego dla siebie TYLKO do archiwizacji nie do nagrywania ludziom plytek (oczywiscie z legalnym oprogramowaniem .. :)) )
to polecam PD cena okolo 17 +vat (4X cdrom "dyskietki" wialkosci CD pojemnosc 600 MB nagrywane dowolna ilosc razy transwer z pd okolo 1.2 MB cena nosnika 2 mln+vat)

ps dolicz sobie jeszce kontroler scsi

> WP.

  DA_none