Re: win95

Autor: Wlodzimierz macewicz (W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 17:36:03 MET

zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl (Adam Mossakowski) wrote:

>a moze to 4dos ci tak nakasztanil w systemie
>pozatym qemm tez sei niezle gryzie z windowzem95 az dziw ze tak dlugo ci to chodzilo

Odpowiedziales na zdanie wyrwane z kontekstu. w tym momencie
pracowalem pod dosem i QEMM mial absolutna racje, bo w plikach
wykonywalnych
byly totalne smieci wynikajace z tego ze zostalo cos zapisane w
losobym miejscu dysku, musialo to byc co najmniej 100 -- 300 kB sadzac
po rozmiarach zniszczen. Pad nastapil podczas pracy w WIN95.

Zyczylbym wszystkim zeby produkty MS byly tak testowane jak QEMM.

Poza tym w momencie padu nie robilem zadnych wyrafinowanych operacji.
Jezeli nawet aplikacja idzie w diably to w zadnym NORMALNYM systemie
operacyjnym nie spowoduje jego zalamania, nie mowiac o takich
zniszczeniach.

Jedynie fakt wylatywania 4dosa (pracujacego w okienku) da sie
wytlumaczyc jego bledami , choc wylatuje on w momencie kiedy powinien
pojawic sie send z Novela (widze ten moment bo jestem zalogowany na
dwoch maszynach) lub wtedy kiedy startuje zlota netszkapa.
-- ciekawe zaleznosci, czyz nie??

>dziekuje ja jestem chyba w czepku urodzony bo mi sie win95 co 5 minut nie wykrzacza ale to pewnie daltego ze nie formatuje 10 dyskietek naraz kopijac jednoczesnie zawartosc 5 cdromow an 3 twarde dyski

pewnie mam pecha, ale win95 wylatuja mi ok 3 x dziennie, a w momencie
kiedy powielam watek netscape (open new browser) wszytko staje z
prawdopodobienstwem 80/100

informacje reklamowe o swietnym wywlaszczaniu i ochronie aplikacji
miedzy soba sa MOCNO przereklamowane. Jest to dalej system biurowy

wlaczamy rano wywolujemy worda, excela, accessa (niepotrzebne
skreslic) i pracujemy do fajrantu.

WM