Re: win95

Autor: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 13:22:15 MET

Wlodzimierz macewicz (W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl) wrote:

> Poza tym w momencie padu nie robilem zadnych wyrafinowanych operacji.
> Jezeli nawet aplikacja idzie w diably to w zadnym NORMALNYM systemie
> operacyjnym nie spowoduje jego zalamania, nie mowiac o takich
> zniszczeniach.
ok wina windowsa.

> Jedynie fakt wylatywania 4dosa (pracujacego w okienku) da sie
> wytlumaczyc jego bledami , choc wylatuje on w momencie kiedy powinien
> pojawic sie send z Novela (widze ten moment bo jestem zalogowany na
> dwoch maszynach) lub wtedy kiedy startuje zlota netszkapa.
> -- ciekawe zaleznosci, czyz nie??
Netscape Gold to dopiero pierwsza beta ( tak apropo jest beta 2) i nic dziwewnego ze sie caly czas wywala , u mnie tez caly czas sie rozklada szcegolnie jak chce jakas strone zedytowac .

> pewnie mam pecha, ale win95 wylatuja mi ok 3 x dziennie, a w momencie
> kiedy powielam watek netscape (open new browser) wszytko staje z
> prawdopodobienstwem 80/100
jak uzywasz golda to nic dziwnego . ja mam pootwierane nawes to 4 netscapy
i wszsytko chodzi mi jak burza .. :)) i nic sie nie wiesza
mam tak rade :
w konfigu zsotawic tylko himem.sys
zadnych qemm'ow MAX'ow itp tysiaca innych driverow
instalujemy an to windoiwsa95 wykrywa anm wszystkie uzadzenia , siec , itp
i pracujemy an tym spokojnie do koonca zycia .. :)

> informacje reklamowe o swietnym wywlaszczaniu i ochronie aplikacji
> miedzy soba sa MOCNO przereklamowane. Jest to dalej system biurowy
> wlaczamy rano wywolujemy worda, excela, accessa (niepotrzebne
> skreslic) i pracujemy do fajrantu.
heheh zeby to bylo takie proste .. :)) mam w firmie takie 4 Pentiumki 16 MB
win95 PL i po odplaeniu worda oraz otwarcia w nim paru dokumentow krzyczy ze nie ma wonje pamieci .. (swap dynamiczny , 600 MB wolnego miejsca na dysku )
moze ktos mi to wyjasni byl bym wdzieczny .. :))

u mnie w domu windows (ANGIELSKIE oczywiscie) pracuje 24 godziny an dobe czasem zeczywiscei co pare dni trzba go rebootnac bo zaczyn wlono chodzic (nie zwlania zasobow czy cos takiego :) )
szcegolnie jak sie uzywa czesto aplikacjai 16 bitowych

> WM

  DA_none
ps
 mam tak prpozycje moge wpasc na PW kiedys pieknego dnia i pobawic sie tym windowsem (pod warunkiem ze to niejst polski ani zaden tam PAN EURRO) ..