Re: win95

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 17:34:05 MET

Wlodzimierz macewicz (W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl) wrote:
: Jedynie fakt wylatywania 4dosa (pracujacego w okienku) da sie
: wytlumaczyc jego bledami , choc wylatuje on w momencie kiedy powinien
: pojawic sie send z Novela (widze ten moment bo jestem zalogowany na
: dwoch maszynach) lub wtedy kiedy startuje zlota netszkapa.
: -- ciekawe zaleznosci, czyz nie??

E, send z pod Novela wywalal Windows od zawsze. Trzeba dbac o wystartowanie
programu NWPOPUP, mam nadzieje ze pod W95 nazywa sie podobnie. Ewentualnie
sprawdzic, czy nie uzywasz zbyt starej wersji programow.

Jarek.