Re: WINDOWS95

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 15:46:32 MET

Slawomir Bialek wrote:

> Windowsem '95 nie zyje, ale chyba jednak w OS/2 lepiej jest to
                              ^^^^^
> rozwiazane. Co prawda poczatkujacego te opcje moga przestraszyc, ale
> nie poczatkujacym bywaja bardzo przydatne.

    Masz racje - chyba. nie wiem jak jest to pod OS/2 bo uzywalem go
zaledwie przez trzy dni i nie byl to czas stracony ale a OS/2 jest
tak jak z C. Piszesz w Pascalu bo tak cie kiedys nauczono i C wydaje
sie sztuczny choc znacznie przewyzsza mozliwosciami ten pierwszy.
Windows95 jest systemem prostym (nawet bardzo). Kofiguracja go zaj-
muje raptem pare godzin, oprogramowania pod dostatkiem, i co wazne
chodzi to w miare przyzwoicie na 4Mb RAM czego nie mozna powiedziec
OS/2. To ze mozna emulowac windowsy to jakby zakladac ramdysk w swapie
co sie moze okazac przydatne ale nie na dluzsza mete. Nie mam zamiaru
obmawiac OS/2 czy pluc na niego, ale dlaczego po kilkunastu latach
uzywania DOS i Windows nagle okazuje sie ze wszystko trzeba zapomniec,
wszystkie programy ktore napisales to smieci, itd. Nie rozumien tych
pseudo zwolennikow Linuxa ktozy nie widza nic poza SCO. Zastanawiam sie
tylko czy jak dostana do napisania na drugi dzien prace na 20 stron
to odpala TeX'a, a moze beda pisac pod vi :).
    OS/2 jest systemem dobry choc nie pozbawionym wad. To sam tyczy sie
Linuxa i podobnych. Mysle ze jak czlowiek zaczyna sie pchac na szerokie
wody informatyki teraz majac 8-10 lat to nie powinien sie ograniczac do
DOS i Windows. Ale co ma poradzic czlowiek ktory pracuje na tym kilka-
nascie lat ? Niech powoli zglebia wiedze ale nie przesadzajmy, nie
kazmy mu formatowac dyku z softwarem na ktorym pracuje tyle lat bo
od dzis pracujemy na OS/2 czy Linuxe.

Nie wiem po co to pisze bo i tak was nie przekonam.

Tiwek

* Tomasz Witek ( II sem. UG wydz. informatyka) *
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl *
* or : tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl *
* tel. (+48) (0-50) 33-57-78 *