Re: Filtr poczty

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 15:54:26 MET

> Mam problem:
> Uzywam Pegasus Mail i chcialem ustawic filtr na automatyczne
> kasowanie poczty przychodzacej od danej osoby. Probowalem w opcji
> Filtering Rules ustawic parametry:
> Field : From
> Contains : Jan Kowalski <gegele.begle.poczta.gdzies>
> Operation: Delete |
> ale program przyjmuje dane tylko do tad | dalej ani rusz, a tak
> wpisanego adresu PMail nie chwyta.
> Co robic w tej sytuacji ?

Poczytac helpa. nie przegryzalem sie przez to tam sa jakies widlcard
w postaci Jan Kowal^ lub Jan Kowal* ale naprawde nie wiem. Czasem warto
poczytac co nie co. Ja nie bedziesz mogl sobie poradzic to napisz prywa-
tnie to zobacze co sie da zrobic :)

Tiwek

* Tomasz Witek ( II sem. UG wydz. informatyka) *
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl *
* or : tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl *
* tel. (+48) (0-50) 33-57-78 *