Re: WINDOWS95

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 18:23:33 MET

TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl (TOMASZ WITEK) wrote:

> ^^^^^
>>
> Masz racje - chyba. nie wiem jak jest to pod OS/2 bo uzywalem go
>zaledwie przez trzy dni i nie byl to czas stracony ale a OS/2 jest
>tak jak z C. Piszesz w Pascalu bo tak cie kiedys nauczono i C wydaje
>sie sztuczny choc znacznie przewyzsza mozliwosciami ten pierwszy.
Uzywalem kiedys dosa i windowsow (jeszcze czasami uzywam) i pisalem
kiedys w Pascalu. System zmienilem na os/2 i dodatkowo oswajam sie z
linuxem, a pisze pod C. I nic ani w C ani w os/2 nie wydaje mi sie
sztucznie. I od czasow tych zmian zycie stalo sie piekniejsze. W C
pisze mi sie znacznie lepiej i szybciej. A os/2 spisuje sie lepiej od
win'ow. Polecam wszystkim.
I przy okazji: os/2 wcale nie jest bardziej skomplikowany od win'95.
Nie wszystkich mozliwosci trzeba od razu uzywac, a i tak bedzie
chodzil lepiej od win.
>Windows95 jest systemem prostym (nawet bardzo). Kofiguracja go zaj-
Moze i prostym jest z poczatku. A wiesz jakiej czasami wiedzy
potrzeba, aby go ruszyc po jakims padzie. Co kilka dni dzwoni do mnie
jakis znajomy z prosba o pomoc, bo mu sie win'95 nie chce uruchomic.
Byc moze jak ktos zainstaluje jeden - dwa programy to to jeszcze
dziala. Ale gdy sie win'95 zaczyna uzywac intensywnie z wieloma
programami to to potrafi calkiem fajnie namieszac.

Nie wiem po co to pisze bo i tak pewnie Cie nie przekonam :-)

>Tiwek
Civic

civic * Slawomir Bialek * voice/fax/data: +48 (32) 150 05 36
(voice: +48 (32) 104 26 68) * mailto: civic_at_silesia.ternet.pl