Re: WIN95 a inne OSy

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 15:36:13 MET

@elpis.sgh.waw.pl_at_man.lodz.pl napisal(a):

> Niestety cala dyskusje nad wyzszoscia jednego OSa nad drugim uwazam za
> bezzasadna z bardzo prostego powodu. WIN95 adresowany jest nie do znawcow
> komputerow, programistow i ludzi potrzebujacych zaawansowanej
> wielozadaniowosci, ochrony danych czy innych bardzo waznych cech systemu
> operacyjnego. On jest przeznaczony dla ludzi ktorzy nigdy nie widzieli
> komputera i wcale nie maja zamiaru w pelni wykorzystywac jego mozliwosci.

bardzo sie beda cieszyc jak im bez powodu system padnie :-)

PS. prosilbym osobe ktora to wyslala, zeby sie ze mna skontaktowala [heh,
nie zamierzam pietnowac :) - ale jak widac w naglowku sa bledy w
konfiguracji czegos a ja nie wiem czego :(]

--
<A HREF="http://akson.sgh.waw.pl/~chopin"> Piotr 'Beeth' Kucharski </A>