Re: Ladniejszy OS/2

Autor: Marek Andruszkiewicz (ANDRUSZKIEWICZ_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 16:18:04 MET

> From: Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus)
>
> [...]
>
> P.P.S. Jedyna rzecz, ktorej WPS WARPa moze pozazdroscic GUI windoza
> jest "Start". Jest to zdecydowanie zgrabniejsze rozwiazanie niz launcher
> WARPa (nawet po zminimalizowaniu ikon uzytkownika, i ikonizacji pol
> systemowych). Pewien jednak jestem, ze w kolejnej wersji (UWAGA NADCHODZI)
> bedzie podobny mechanizm. W tym przypadku IBM nie ma sie czegow wstydzic -
> windoze tak wiele "sciagnelo" z WPS i z MacOSa, ze trudno miec mu bedzie
> za zle niewielki plagiat.
>

> --

> [...]
Nie zgadzam sie, ze menu Start jest lepsze od LaunchPad-a. Mialem kiedys
takie rozwiazanie (jak Start) jako nakladke do Windy 3.1. Pracowalem z tym
z miesiac i...wywalilem. Na dluzsza mete strasznie trudno znalezc program,
gdy jest ich kilkadziesiat i wiecej. Byl tez dawno temu taki programik do
X Window. I co? Sluch o nim zaginal. A popatrzcie tylko na HP VUE (Visual
User Environment). Jest tam cos co nazywa sie Front Panel--bardzo podobny
do LaunchPada (a wlasciwie odwrotnie). W LaunchPadzie brakuje mi tylko
tzw. virtual workplaces (jak w HP VUE), takich ekranow, miedzy ktorymi
moglbym sie przelaczac. Sa co prawda programiki, ktore to robia, ale...
A jak widzialem w ktoryms z ostatnich Software-ow w Solarisie tez cos
dorzucili (prawdopodobnie jest to w nowym standardzie srodowiska UNIX-owego).
A poza tym? Czy mozliwosc utworzenia sobie wielu Desktopow nie jest
swietnym rozwiazaniem: jeden--ogolny, drugi--programowanie, trzeci--grafika,
czwarty... I oczywiscie jak uruchamiam biurko, to uruchamiaja sie wszystkie
programy w umieszczone na biurku i dzialajace w momencie zamykania biurka.
Czy chociaz cos podobnego istnieje w Windzie 95?

 Marek Andruszkiewicz
 andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
 Beware of products that are advertised too heavily.