Re: WIN95 a inne OSy

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 19:45:43 MET

Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl) wrote:

> bardzo sie beda cieszyc jak im bez powodu system padnie :-)

I owszem, moj pierwszy kontakt z tym systemem polegal na tym
ze sasiad poprosil mnie zeby mu WIN95 naprawic bo je szlag trafil
i nie moze uruchomic np Worda i paru innych aplikacji. :)))
Dodam ze sasiad jest na czwartym roku ekonomi i peceta ma od kilku
miesiecy. (Win95 dostal z pecetem).

                                        Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl