Re: "Doradzanie" gazetowe

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 23:23:24 MET

Radio ESKA napisal:
> "...Jesli chodzi o procesor to absolutnym minimum jest dzis 486DX2/66."
> No i tu mnie trafilo. Sam posiadam co prawda 486 DX 33 bo czasem
> korzystam z win95 ?:) ale zaczynalem od XT z hercem i uwazam ze jak ktos
> potrzebuje komputera aby sie czegos nauczyc to powinien sobie kupic 386
> tke - bo niedroga a dziala lepiej (niegryzaco) niz glupawe pentium - a
> tak na marginesie czy ktos widzial pentium z ktorym nie bylo nigdy
> problemow ?

No to jeszcze malutki argument finansowy:
 Komputera nie kupuje sie na cale zycie. Zauwazylem u siebie i wielu
moich znajomych, ze sredni "czas zycia" jednej konfiguracji wynosi ok. 2
lata. Potem trzeba nasze ex-cudo sprzedac.

 Dlatego ja zaryzykowalbym twierdzenie, ze minimum tego, co warto teraz
kupowac jest 486DX4. Oczywiscie dla sprzetu NOWEGO. Uzywane DX2-66 i
nizsze moga byc za odpowiednio niska cene rzeczywiscie swietnym wyborem.
Wydaje mi sie, ze jeszcze przynajmniej przez rok o DX4 bedzie sie mowic
bez specjalnego skrzywienia, natomiast na DX2-66 klienci, ktorych znam
coraz bardziej kreca nosem... Na ile to jest uzasadnione to juz inna
sprawa, ale tak jest.

> Przemyslaw Raczek eska_at_pol.pl

Pozdrawiam i ... wybieram pieszo (moze byc na widelce ;)

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |
\==================== http://www.man.lodz.pl/users/mwilk ======/