Re: Kamyczek do ogrodka Microsoftu

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 23:09:48 MET

Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
> powodu jezyka - gadzetow. Uwazam, ze wprowadzajac system na rynek polski
> nalezalo zaczac lokalizacje wlasnie od spolszczenia Bonus Packa, ktorego
> aplikacje moga stac sie motorem napedowym OSa. Sam system mogl byc
> spolszczany pozniej. Coz, zaczeli budowe domu od dachu zamiast od
> fundamentow :(
No tu sie nie zgodze. Ja tez uzywam OS/2 i kupilem go za ta sama cene.
Czy wedlug Ciebie fundament oprogramowania to aplikacje?
Poza tym sam Bonus Pack (jakkolwiek bardzo dobrze ze jest) moim
zdaniem wymaga jeszcze wielu innych ulepszen oprocz spolszczenia
(do czego akurat ja bym sie nie palil, co jednak niewatpliwie stanowilo
by pewien atut dla przecietnego urzytkowika). W kazdym razie w/g mnie
kolejnosc jest wlasciwa - najpierw system a potem aplikacje.

                                Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl