Stabilnosc Netscape'a...

Autor: Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 13:03:11 MET

    Mam prosbe o opinie na temat stabilnosci Netscape'a dla Windows.
Z gory uprzedzam: mam swoje niezbyt pochlebne zdanie o Windows,
Netscape'a wole na Linuxie, ale na roznego rodzaju zajeciach studenci
chetnie korzystaja z wersji dla Windows. Problem polega na tym, ze
czasami w najmniej odpowiednich momentach lubi sie zawieszac. Czasami
tuz po starcie, czasem po pewnym okresie, czasem na konkretnych
stronach (chodzi glownie o strony z duza iloscia grafik)?
Nie sa to niestety przypadki odosobnione ;-( Probowalem wielu wersji
ostatnio 1.22 i 2.0b3...

    Czy ktos zna jakies sztuczki, ktore moga pomoc? Nie interesuje
mnie spluwanie przez lewe ramie, czy uderzanie w bebenek voodoo ;-)
Czy jestem odosobniony w swoich klopotach, a Wam Netszkapy pod
windows chodza jak burza? Z jesli nie to co zrobic? Windowsy
instalowane lokalnie lub sieciowo, Ethernet na UTP, Novell...

    Z gory dziekuje...

           Lukasz Bienkowski - lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl
Uniwersytet Jagiellonski - Wydzial Filologiczny - Coll. Paderevianum
 31-120 Krakow, al. Mickiewicza 9/11, p. 908, tel. 33-63-77 w. 322