Re: Stabilnosc Netscape'a...

Autor: Mariusz (qbit_at_alfa.nask.bialystok.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 05:13:10 MET

In article <1067C9A1485_at_Vela.filg.uj.edu.pl>, <LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl>
writes:
> Mam prosbe o opinie na temat stabilnosci Netscape'a dla Windows.

> Czy ktos zna jakies sztuczki, ktore moga pomoc? Nie interesuje

Czesc,
Ja znam wspaniala sztuczke oprocz tych, ktore juz zostaly opisane. Jesli nie
masz 8 MB RAM to zapomnij o stabilnosci i przyzwoitej pracy. Dlugo dzialalem
na 4 MB RAM, teraz przesiadlem sie na 8 MB RAM. Jest super.
Oprocz tego prawda jest, ze sa na WWW strony, ktorych Net nie trawi i sie
wiesza. Ale to juz inna historia.
Pozdrawiam.

Mariusz