Re: Stabilnosc Netscape'a...

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 15:43:06 MET

LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl (Lukasz Bienkowski) wrote:

> Mam prosbe o opinie na temat stabilnosci Netscape'a dla Windows.
> Czy ktos zna jakies sztuczki, ktore moga pomoc? Nie interesuje

Podstawowa sprawa: sprawdz czy masz uruchomienie SHARE.EXE w autoexecu
przed uruchomieniem windows. Jesli nie, to zaloz sobie, bez tego
NetSzkapa wiesza sie na kazdym kroku. Poza tym pokombinuj z cache
memory oraz disk, znajdziesz to w preferencjach (cache & network).
Zauwazylem, ze im mniej cache tym mniej sie wiesza. Nastepnie, jesli
masz malo pamieci radze ustawic opcje Display images na after loading
w preferencjach images and security. Niebanalne znaczenie ma tez
ustawienie pamieci wirtualnej dla windows.
Z autopsji wiem, ze odpowiednie ustawienie tych rzeczy wyeliminuje
wieszanie sie szkapy ... powiedzmy do 85%.

Powodzenia!

                                        Marcin

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *