Re: Stabilnosc Netscape'a...

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 20:48:28 MET

LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl (Lukasz Bienkowski) wrote:
> Mam prosbe o opinie na temat stabilnosci Netscape'a dla Windows.
>Z gory uprzedzam: mam swoje niezbyt pochlebne zdanie o Windows,

podzielam twoje zdanie. ja tez uzywam pod linux.

>Netscape'a wole na Linuxie, ale na roznego rodzaju zajeciach studenci
>chetnie korzystaja z wersji dla Windows.

mam to samo. z mojej praktyki wyszlo, ze najstabilniejszy i dosc szybki
jest netscape 1.1N , wlasnie dla windows (nie lapcie mnie za slowka, to jest
wersja najstabilniejsza sposrod wersji windowzowatych :)
dobrze pracuje z win3.1 oraz win3.11 .

nowszy 2.0 i wyzsze niestety ustepuja tamtemu pod wzgledem prowokowania
windowze do wisielczego nastroju. wczesniejsza wersja jest z kolei duuuuuzo
wolniejsza, oraz nie lapie ramek, tla itp, tak jak mosaic.

>Problem polega na tym, ze
>czasami w najmniej odpowiednich momentach lubi sie zawieszac. Czasami
>tuz po starcie, czasem po pewnym okresie, czasem na konkretnych
>stronach (chodzi glownie o strony z duza iloscia grafik)?
>Nie sa to niestety przypadki odosobnione ;-( Probowalem wielu wersji
>ostatnio 1.22 i 2.0b3...

mi tylko 1.1N dobrze dzialalo. aha, i pomaga zalozenie swapfile, chocby
mialbyc on na sieci. pewnie zaraz sie podniosa glosy krytyki "jak tak mozna".
ano mozna :) jak nie ma swapfile, to windowze i tak robi pliki *.tmp i nimi
zazyna server, a ze swapfile jakos lepiej sobie prace organizuje.

> Czy ktos zna jakies sztuczki, ktore moga pomoc? Nie interesuje
>mnie spluwanie przez lewe ramie, czy uderzanie w bebenek voodoo ;-)

to tez skutkuje :)

>Czy jestem odosobniony w swoich klopotach, a Wam Netszkapy pod
>windows chodza jak burza?

z rowerka nie da sie zrobic samolotu :)))) chodzi jak chodzi. wiesza sie
co 20 minut, jak sie nie laduje grafik czas miedzywisielczy sie wydluza ;))))

>Z jesli nie to co zrobic? Windowsy
>instalowane lokalnie lub sieciowo, Ethernet na UTP, Novell...

windowze calkowicie sieciowo, stacje bezdyskowe 486 33MHz DX (standard)
oraz 4MB RAM. karty Ethernet III 3com .

> Z gory dziekuje...
>

>====================================================================
> Lukasz Bienkowski - lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl
>Uniwersytet Jagiellonski - Wydzial Filologiczny - Coll. Paderevianum
> 31-120 Krakow, al. Mickiewicza 9/11, p. 908, tel. 33-63-77 w. 322
>====================================================================

nie ma sprawy.

kurcze, ja tu mowie o netscape, a zapomnialem powiedziec o wersji winsock .
to tez wazne, niestety teraz nie mam mozliwosci sprawdzenia ktora to wersja.
w kazdym badz razie nie najnowsza, bo najnowsza byla zbyt wisielcza.

W-isielczy
W-indowze na
W-WW :)))

--