Re: Stabilnosc Netscape'a...

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 16:19:40 MET

Lukasz Bienkowski wrote:

[opisuje wieszanie sie Netscape for Windows]

> Czy ktos zna jakies sztuczki, ktore moga pomoc? Nie interesuje
> mnie spluwanie przez lewe ramie, czy uderzanie w bebenek voodoo ;-)
> Czy jestem odosobniony w swoich klopotach, a Wam Netszkapy pod
> windows chodza jak burza? Z jesli nie to co zrobic? Windowsy
> instalowane lokalnie lub sieciowo, Ethernet na UTP, Novell...

Z Release_Notes (cytuje z pamieci i po polsku): jesli Netscape czesto sie
wiesza wykasowac zbior *.hst (Uwaga: obecnie nazywa sie on netscape.hst
ale w starszych wersjach byl mosaic.hst).

Czy to jest lepsze niz voodoo? Nie wiem, nie probowalem.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland