Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 21:32:52 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: > : Szczerze - nie jest mi znany ASUS ktory padl podczas pracy.
: > : Doswiadczenie 2 lata.
: >
: > Mnie tez nie jest znana plyta, ktora padla w czasie pracy sama z siebie.
: > Za to znam kilka, ktore padly: podczas burzy, przy wlaczaniu drukarki,
: > przy instalacji krzywej karty, podczas macania lapami, jak do srodka
: > spadla srubka.
:
: A znasz sprzet ktory nie padnie jak sie w niego wrzuci srubki? no chyba ze
: srubki sa drewniane ...

No to jakie ma znaczenie, ze ASUSY same z siebie nie padaja? Inne tez nie
padaja, albo padaja z takich przyczyn ze i ASUS padnie..

: > Oczywiscie, niektorym to nie grozi.
:
: A to ciekawe? Dlaczego to nie grozi? Inny rodzaj przewodnictwa?

Jak sie komputer trzyma oryginalnie zaplombowany, nie ma drukarki lub
sie jej nie rusza, tudziez w czasie burzy wylacza ACARa, to komputer
ma spore szanse dluzej sie uchowac..

: > To po Ci w ogole komputer? Nie prosciej pracowac na pozyczonym z firmy?
: > Aha - a tego linuxa to nie zmieniasz przypadkiem co pol roku? Moze nawet
: > czesciej.
:
: Wlasciwie takie pytanie zadalem sobie juz jakis czas temu. Chcialem sprzedac
: go i kupic sobie notebook (mono, 8MB, duzy dysk). Ale problem jest w tym ze
: zlozylem sobie konfiguracje ktorej NIKT nie jest w stanie docenic (i dobrze
: za nia zaplacic, tzn. nawet tyle zeby sie zwrocilo to co sam wlozylem). Kto
: w tej chwili pojdzie w sprzet SCSI i to tylko dlatego ze on jest lepszy a
: nie dlatego ze taki jest?

Taak. Chyba dochodzimy do podobnych wnioskow. Nie martw sie - ja ten sam
blad popelnilem z samochodem. Przez co najmniej 5 lat bede musial jeszcze
gratem jezdzic..

: > : Do tego jakis modem (Zoltrix 14.4) oraz
: > Z ciekawoscia spytam kiedy kupowany i jak sie sprawuje..
:
: Dokladnie 1 kwietnia 1994 w Selcomie. Nie znalazlem nic lepszego niz on
: (powaznie), testowalem kilka (jakies Zyxle, Zoomy i inne badziewie) i tylko
: on nie zrywal mi lacznosci z USA i Taiwanem. Aha, to nie jest zadny
: emulowany modem, wszystko jest robione hardwareowo (bo niby jak pod
: Linuxem?).

Ja tez mam dwa dobre Zoltrixy. Ale pozniej usilowalem kupic - bez szans.

Jaroslaw Lis