Re: Transfer z HDD.

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 21:55:29 MET

>To powiem szczerze, ze mnie zastanawia. Bo jak do tej pory, to uzyteczny
>efekt wszelkich 'disk akcelerators' uwazalem za mierny.
>Co to za komputery?
>Jarek.

jeden to squadaq firmy skorz :) szef (skorz) zlozyl komputer, stosunkowo
slaby w chwili obecnej (jak byl kupowany to byl prawie high end). drugi
to squadaq firmy skorz&karpio :) podobnie zachowal sie squadaq jtt kumpla
i kilka podobnych maszynek. u mnie w domu wyniki byly interesujace - jako
ze tekram nie pozwala na wydawanie polecen bezposrednio dyskom, rocket
stwierdzial ze albo wcale nie mam dysku, albo napewno nie jest to ide :)
niemniej przyspieszenie naprawde jest i czesto niemale... a tak miedzy
nami, nawet jasli byloby to 10% to i tak warto :)
karpio