Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 22:04:38 MET

Jarek Lis napisal(-a) :
> No to jakie ma znaczenie, ze ASUSY same z siebie nie padaja? Inne tez nie
> padaja, albo padaja z takich przyczyn ze i ASUS padnie..

No wlasnie. Ale jest cos takiego co powoduje ze chce wlasnie ASUSa a nie np.
XXXXX (zeby nie bylo ze cos krytykuje jawnie). Dlaczego niektorzy znajacy
sie na komputerkach (nie smiem powiedziec specjalisci) nie lubia pamieci
TOPLESS? Po prostu nie lubia.

> Jak sie komputer trzyma oryginalnie zaplombowany, nie ma drukarki lub
> sie jej nie rusza, tudziez w czasie burzy wylacza ACARa, to komputer
> ma spore szanse dluzej sie uchowac..

No nie zartuj. W tej chwili mam komputer delikatnie mowiac rozebrany.
Wlozylem w niego wlasnie dysk 1G (Fujitsu) o dosc specyficznych wymiarach i
bardzo nieposledniej temperaturze (>>> 50 stopni). Grzebie w nim oczywiscie
caly czas i jakos dziala.

> Taak. Chyba dochodzimy do podobnych wnioskow. Nie martw sie - ja ten sam
> blad popelnilem z samochodem. Przez co najmniej 5 lat bede musial jeszcze
> gratem jezdzic..

A mowia ze nam to dobrze - wiemy co sobie kupic. Tylko ze przychodzi taki
moment ze czlowiekowi sie juz nic nie chce, a juz na pewno nie kupowac
nowych zabawek do koputera.

> Ja tez mam dwa dobre Zoltrixy. Ale pozniej usilowalem kupic - bez szans.

Tak juz musi byc. Pozostaly tylko Win95 ...

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>