Re: Moralny wybor systemu operacyjnego [Bylo: WIN95]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 21:50:46 MET

Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: > Jako dowod powaznego traktowania, to ja bym raczej docenil przyslane
: > dyskietki w Wordem 2.0c, bo kiedys kupilem 2.0a, z listem 'W naszym
: > produkcie znalezlismy kilka malych wad, ktorych niniejsza poprawiona
: > wersja nie zawiera'.
: Przepraszam bardzo ale oni nie chca mi dawac oprogramowania za darmo
: i tu bym postapil dokladnie tak samo.

Uwazaj - 2.0c vs 2.0a. Zmiany tak minimalne, ze nawet nie 2.1.
W dodatku nie ma ceny na upgrade. Cos wiec minimalnie zmieniono - i ja
nie moge tego za minimalna doplata miec. Czy to jest powazne traktowanie?

: > Dobry ? Wiecej wad niz zalet. Zgodze sie z opinia 'uzyteczny'.
: > [...]
: No nie wiem. Uwazam ze napisanie interfejsu graficznego pod DOS-a, ktory
: do tego jest porownywany w roznych testach i wypowiedziach z systemami
: o niebo bardziej zaawansowanymi to jest sukcesem.

A daj spokoj. zapytaj sie lepiej o zalozenia i budowe owego 'interfejsu'.
Uslyszysz bzdury, glupoty lub uczciwe rzeczy, ale odbezpieczajace kalasza.

: Inna sprawa jak ten interfejs sie zachowuje w dluzszym uzytkowaniu.
: Poza tym ilosc oprogramowania jaka na to powstala, lacznie z programami
: poprawiajacymi same Windowsy w dzialaniu, oraz ich stopien zaawansowania
: (w sensie przystepnosci dla uzytkownika i mozliwosci) jest na razie
: nieporownywalna z jakimkolwiek innym systemem.

Niezaprzeczalna i niezmywalna zaleta Windowsow.

Jarek.