Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 13:13:34 MET

Jarek Lis napisal(-a) :
> Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
> : ??? Jak to nie mam? No moze, moim zboczeniem jest to ze jak widze ze ASUS
> : pisze 2 x 2 = 4 to na pewno 4 a nie 5 a w zadnym wypadku 3.
>
> Zboczenie. Szczegolnie w przypadku sprzetu, ktory nie istnial przed
> wypuszczeniem plyty.

No to mi ulzylo. Tak nieswiadomie podejrzewalem, ale teraz mam pewnosc.

> : Szczerze - nie jest mi znany ASUS ktory padl podczas pracy.
> : Doswiadczenie 2 lata.
>
> Mnie tez nie jest znana plyta, ktora padla w czasie pracy sama z siebie.
> Za to znam kilka, ktore padly: podczas burzy, przy wlaczaniu drukarki,
> przy instalacji krzywej karty, podczas macania lapami, jak do srodka
> spadla srubka.

A znasz sprzet ktory nie padnie jak sie w niego wrzuci srubki? no chyba ze
srubki sa drewniane ...

> Oczywiscie, niektorym to nie grozi.

A to ciekawe? Dlaczego to nie grozi? Inny rodzaj przewodnictwa?

> Jak takiego sprzetu i oprogramowania bedzie uzywalo 100 mln innych ludzi..

Konkretnie tego modelu (czyli server) czy klasy? Bo jesli klasy, to ja
mam gdzies te 99mln i ten prawie milion.

> : Podejmuje. Przywilej pracownika firmy - zwrot po cenie zakupu do mag. firmy.
>
> De fakto sprzedales.. W sumie z duzym zyskiem. Zreszta - przy takim ukladzie
> to faktycznie mozesz sie typowoscia nie przejmowac.

Wiesz ze przez pierwszy miesiac to zalowalem. I nie dlatego ze Cx jest
gorszy ale dlatego ze potencjalnie zachwialem stabilnoscia calosci. Teraz
juz nie zaluje.

> : Wiesz, ja praktycznie uzywam tylko linuxa (a takie zboczenie). Moja
> : konfiguracja w tej chwili to Cyrix 5x86 + plyta ASUS, NCR53C810 (na pci),
> : cd-rom SCSI (3.4x, Toshiba), dysk 1.5GB, karta SB16, grafika S3 868 (2MB).
> : W tej chwili 32MB (z tego moich 16).
>
> To po Ci w ogole komputer? Nie prosciej pracowac na pozyczonym z firmy?
> Aha - a tego linuxa to nie zmieniasz przypadkiem co pol roku? Moze nawet
> czesciej.

Wlasciwie takie pytanie zadalem sobie juz jakis czas temu. Chcialem sprzedac
go i kupic sobie notebook (mono, 8MB, duzy dysk). Ale problem jest w tym ze
zlozylem sobie konfiguracje ktorej NIKT nie jest w stanie docenic (i dobrze
za nia zaplacic, tzn. nawet tyle zeby sie zwrocilo to co sam wlozylem). Kto
w tej chwili pojdzie w sprzet SCSI i to tylko dlatego ze on jest lepszy a
nie dlatego ze taki jest?

> : Do tego jakis modem (Zoltrix 14.4) oraz
>
> Z ciekawoscia spytam kiedy kupowany i jak sie sprawuje..

Dokladnie 1 kwietnia 1994 w Selcomie. Nie znalazlem nic lepszego niz on
(powaznie), testowalem kilka (jakies Zyxle, Zoomy i inne badziewie) i tylko
on nie zrywal mi lacznosci z USA i Taiwanem. Aha, to nie jest zadny
emulowany modem, wszystko jest robione hardwareowo (bo niby jak pod
Linuxem?).

> Czy zainstalowac jadr 1.2.6, czy ciagle wystarczy 1.2.5. Ale fakt,
> przy zastanawianiu sie nad nowszym sendmailem raczej bym sie nie spodziewal,
> ze z moim komputerem moze nie chodzic..

Czyz to nie mile problemy ? (ps. polecam nowego sendmaila, troszke tam
pozmieniali ...)

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>