domowy komputer na linuxa - jak, gdzie i za co?

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 09:08:21 MET

Sluchajcie, na roznych rzeczach sie znam, ale na kupowaniu PCtow
akurat nie. A sytuacja jest taka: mam od niepamietnych czasow
komputerek w domu, jakies AT (286, znaczy sie) z 4MB pamieci, malym
dyskiem oraz jakas karta VGA i monitorem.

Od dawna uzywam tego wylacznie jako terminal do modemu.

Ale tak mnie cos naszlo, zeby sobie kupic komputer i postawic linuxa z
X-okienkami.

W zwiazku z tym pytanie, jak to zrobic w miare sprawnie i tanio? Da
sie cos z tego starego komputera wykorzystac? Pudelko? Klawiature?
Monitor? Karte graficzna? Cokolwiek?

No i gdzie kupic, zeby bylo tanio, ale bez przekretow, i jeszcze zeby
miec ze dwa VAT-rachunki po 7 milionow, to sobie cos od podatku
odlicze...

Ma ktos moze pojecie, czy oplaca sie cos (pamieci np.) kupic w USA i
tu przywiezc (z clem albo i bez cla...)?

  MJ