AMD120 i PCI

Autor: Jerzy Hodor (jurgen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 11:18:31 MET

Witam,

Jak z takim zapytankiem:
Pojawily sie ostatnio procesory AMD DX4 120MHz z serii enhanced (SV8B).
Interesuje mnie, jak wlasciwie odbywa sie ich wspolpraca z plytami PCI?
W koncu w PCI szyna jest z definicji taktowana zegarem 33MHz, w dodatku
jesli mnie pamiec nie myli, synchronicznym w stosunku do zegara plyty
glownej... Zatem jesli plyta ma 40MHz a szyna 33MHz to w jaki sposob
nastepuje synchronizacja? Czy na zasadzie wait state'ow? I o ile jest
to w stanie spowolnic prace systemu opartego o taki procesor?
Pozdrawiam,

--
Jerzy Hodor, Politechnika Slaska w Gliwicach
e-mail: jurgen_at_polsl.gliwice.pl