Re: domowy komputer na linuxa - jak, gdzie i za co?

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 14:54:53 MET

Maciej> Hej,
> [...]

Maciej> Po pierwsze - chyba nie sadzisz, ze z kazdego rachunku cos
Maciej> odliczysz. Liczy sie sumaryczny zakup.

Chyba nie sadzisz, ze oba rachunki maja byc na te sama osobe? Wiem, co
pisze...

Za reszte rad dziekuje. Do 'szarego rynku' mam stosunek niechetny -
kupie jakas atrape i do widzenia. Skroty VLB/PCI nic mi nie mowia, ale
to juz moze sprzedawca bedzie wiedzial 8-) Co do kwoty - chyba
oczywiste: na tyle tanio, ile sie na, ale zeby chodzilo rozsadnie.

  MJ

PS. Mogbys sobie wreszcie na starosc to nieszczesne From: (i
listy z niekompletnymi naglowkami, a niedlugo u mnie (i nie tylko u
mnie) bede 'upgradowac'... 8-)