Re: Falsze.

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 08:34:17 MET

WANDACHO_at_beta.seatech.tuniv.szczecin.pl (KRZYSZTOF WANDACHOWICZ) wrote:

> Chodza pogloski ze na rynku pojawily sie
> podrabiane AMD DX4.
>
> Jak sprawdzic autentycznosc ?

> wandacho_at_beta.seatech.tuniv.szczecin.pl

Najlepiej po hologramie , mikroduku widocznym pod swiatlo, orac w dotyku
orginalna faktura procesora AMD :))))

Tak na powaznie lepiej kupic intela 100 nie bede sie rozpisywal o nowym
mikrokodzie intela 100, bo i tak sam do konca nie wiem co "w srodku piszczy"
ale goscie w LanTimes-ie przestrzegali przed AMD, jako zwykla podkrecona 66.
To by sie zgadzalo gdyz duzo plyt posiada jumper okreslajacy typ procesora jako
AMDDx4, natomiast intel jest rozpoznawany programowo.

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #