Re: GUS & Win 95

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Tue 07 Nov 1995 - 12:16:01 MET

DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz) napisal:
:Poki co AWE-32 da sie rozszerzyc do 28MB chyba jako jedyna
:karta (ROMu ma tylko 1MB (Emu), ale bardzo dobry - sample brzmia lepiej niz 2MB
:w Waveriderze (i gorzej niz 5.5MB patchy GUSa :)). A daje to baaaardzo duzo,

  ... chcesz powiedziec ze widziales u kogos AWE-32 z wiecej niz 2MB
ram ? Ja nie. Za to widzialem mnostwo osob ktore sie strasznie
zachwycaly do ilu to mega nie moga jej rozszerzyc, pomimo ze nigdy
tego nie zrobia :-)

:choc i tak daleko do profesjonalnej jakosci (tylko 16 bitowy D/A, tanie czesci
:-> szumy). Porzadnie do kart sie przyklada chyba tylko Turtle Beach co sie
:niestety odbija na cenie (o ile wiem wszystkie maja 18 bitowy D/A).

  Tylko 16-bitowy D/A ? Slyszysz roznice ? :-O

pozdrawiam,
jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl