Re: Uwaga na oszusta !!!

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_ns1.gazeta.pl)
Data: Tue 07 Nov 1995 - 09:18:22 MET

[...]
> O ile dobrze pamietam to namiary byly takie:
> ErHard - komputery i akcesoria
> Warszawa, ul. Podchorozych 35
> tel 29 73 68

W ostatni weekend bylem na Grzybowskiej i te plyty widzialem
u conajmniej 4 ludzi. Czlowiek przed ktorym ostrzega Jan Rychter
jest na gieldzie co tydzien i przynajmniej zwrocil pieniadze....

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.