Re: Uwaga na oszusta !!!

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Tue 07 Nov 1995 - 12:13:13 MET

Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_ns1.gazeta.pl) napisal:
: > >// Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
: > >// : Ostrzegam wszystkich przed czlowiekiem, ktory sprzedal mi plyte
: > >// : glowna z atrapa cache'a.
: [...]
: > O ile dobrze pamietam to namiary byly takie:
: > ErHard - komputery i akcesoria
: > Warszawa, ul. Podchorozych 35
: > tel 29 73 68

: W ostatni weekend bylem na Grzybowskiej i te plyty widzialem
: u conajmniej 4 ludzi. Czlowiek przed ktorym ostrzega Jan Rychter
: jest na gieldzie co tydzien i przynajmniej zwrocil pieniadze....

  No to co ?

  To ze inni tez je sprzedaja nikogo nie usprawiedliwia. I podtrzymuje
to co powiedzialem, czlowiek ktory mi taka plyte sprzedal _JEST
OSZUSTEM_. Sprzedal mi ja jako plyte z 256kB cache, pomimo ze
_wiedzial_ ze tego cache tam nie ma. To jest oszustwo.
Jezeli takich ludzi jest wiecej, tym gorzej.

Swoja droga, ktos powinien zaczac podawac ludzi za takie rzeczy do
sadu. Ja nie mialem sily.

jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl