Re: SyQuesty

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 01:22:11 MET

alexc_at_slc1 (A. Cianciara 39-83) wrote:

>DARIUSZ PILAREK (dariusz.pilarek_at_vscht.cz) wrote:
>: Od pewnego czasu przymierzam sie do kupienia czegos w rodzaju mechanik
>: SyQuesta. Najbardziej odpowiednia wydala mi sie nowa mechanika EZ135. Po
>ZDECYDOWANIE ODRADZAM.!!!
>Sam osobiscie interesowalem sie zakupem czegos takiego. Jednak znajomy
>pracujacy w firmie DTP powiedzial ze absolutnie nie nadaje sie to do
>pracy ani do przechowywania danych. On uzywa tego tylko do przeniesienia
>zbioru do drukarni. A to i tak czasem jest "zbyt duzym obciazeniem
> [...]

Rowniez odradzam. Tez to kupilismy do studia DTP z tych samych
powodow. W sumie w firmie uzywa sie 4 dyskow, natomiast w sumie
reklamowalismy juz ze 4. Pierwsze dwa kupione dyski po 10 dniach
uzywania mialy kupe bad sectors. Pozniej stwierdzilismy w firmie, ze
nawet nie ma sensu reklamowac za czesto, bo przez tych pare godzin
jakie potrzeba na przewiezienie danych do naswietlania to najczesciej
wytrzymuja. Dodam, ze w tej chwili na jednym z dyskow ubylo juz jakies
10MB na uszkodzonych sektorach.

Jesli ktos potrzebuje tego do przenoszenia danych, to moze i
wystarcza, ale do archiwizacji lepsze sa magnetooptyczne lub
Bernouliego.

Michal

Michal Mosiewicz
mimo_at_lodz.pdi.net