Re: SyQuesty

Autor: Michal Rolka (Michal.Rolka_at_alf.igo.katowice.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 15:54:37 MET

In article <199510190921.AA05537_at_zvonek.vscht.cz>,
   dariusz.pilarek_at_vscht.cz (DARIUSZ PILAREK) wrote:

>Od pewnego czasu przymierzam sie do kupienia czegos w rodzaju mechanik
>SyQuesta. Najbardziej odpowiednia wydala mi sie nowa mechanika EZ135. Po
>rozmowach w jednej firmie mam jednak watpliwosci. Powiedziano mi mianowicie,
>ze na SyQuestach nie mozna polegac, ze zdarzaly sie przypadki gdy z 10
>sprzedanych mechanik wszystkie wrocily szybko do naprawy.

Najpierw lyzka dziegciu - widzialem wklad 105MB z gustowna rysa wyrzezbiona
przez naped w okolicach sciezki 0.
Teraz antalek miodu :) Uzywam SQ105A w domu i SQ270SCSI w pracy od ponad roku
i nie narzekam. W domu na jednym SQ mam Linuxa, na drugim OS/2. W pracy
podobnie, a takze DOS/WIN31, WIN NT, a na jednym uczylem sie stawiac Novella.
Odpukac w niemalowane, nie sypie sie.

   Michal Rolka
   Instytut Gospodarki Odpadami Zaklad Systemow Informatycznych
   FidoNet: 2:484/26 http://alf.igo.katowice.pl/~rolka/