Re: SyQuesty

Autor: A. Cianciara 39-83 (alexc_at_slc1)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 11:49:31 MET

DARIUSZ PILAREK (dariusz.pilarek_at_vscht.cz) wrote:
: Od pewnego czasu przymierzam sie do kupienia czegos w rodzaju mechanik
: SyQuesta. Najbardziej odpowiednia wydala mi sie nowa mechanika EZ135. Po
ZDECYDOWANIE ODRADZAM.!!!
Sam osobiscie interesowalem sie zakupem czegos takiego. Jednak znajomy
pracujacy w firmie DTP powiedzial ze absolutnie nie nadaje sie to do
pracy ani do przechowywania danych. On uzywa tego tylko do przeniesienia
zbioru do drukarni. A to i tak czasem jest "zbyt duzym obciazeniem
dla tego g***na" (cytat). Wysoka awaryjnosc napedow to jedno a zawodnosc
samych dyskieteg to drugie. Jak dla mnie tylko jedna z tych wad jest
calkowicie dyskwalifikujaca.
Pozwole sobie polecic Ci napedy MO (magneto optyczne).
Pojemnosc dyskietki 230 MB (3.5")
Jest nieco wolniejsze od dysku czy SyQuesta.
Sam naped jest drozszy (ok. 14 000 000 zl +VAT) za to dyskietki sa
duzo tansze ( 950 000 +VAT). Jak widac jest to rozwiazanie tansze dla
wiekszej ilosci danych.

Pozdrawiam
Alex

--