Re: moj komputer

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 20:36:27 MET

On Tue, 3 Oct 1995 13:41:02 +0100 Jan Rychter wrote:

>Jaroslaw kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl) napisal:
>(po sformatowaniu na 80 kolumn !!!)
>
> Po co ?

Rzeczywiscie - po co, jesli Linux i cale GNU jest free.
Z drugiej jednak strony, poza niektorymi malymi internet-provider
w ktorych wlasciciel jest zarazem administratorem - hobbysta,
nie spotkalem jeszcze firmy, ktora by sie "skomputeryzowala"
czy "zinformatyzowala" w oparciu o Linux. Nikt nie podejmie tego
typu decyzji. Za licencja ida przeciez jakies gwarancje, ktorych
od produktu freeware oczekiwac rzecz jasna nie mozna.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it