Re: Shell for Linux

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 20:51:46 MET

On Tue, 3 Oct 1995 14:06:21 +0100 Zbigniew Zych wrote:

>Bash - jesli chcesz miec cos bliskiego standardowego sh.
>Tcsh - jesli chcesz miec cos ala csh.

Dziekuje za odpowiedz
Dlaczego jednak dotyczy ona tylko 2 shelli?
czy na Linuxie nie ma innych?
co z kornem?
Unix'owych shelli na os/2 widzialem co najmniej 4,
a chyba porting na Linuxa jest prostszy niz na OS/2

co gorsza:
> W Linuxie MUSISZ miec bash'a - bo wszystkie skrypty startowe na nim dzialaja.

:-(
myslalem ze jest mozliwosc wyboru, gdzies w plikach czy zmiennych
konfiguracyjnych.
Jezeli zglasza mi sie bash i z niego dopiero odpalam innego shella
to marnuje czesc zasobow systemu?

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it