Re: Transputer i860

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 14:36:56 MET

> Karpio, prosze Cie zebys nie dezinformowal ludzi w tak nieprzyjemny
> sposob. Odpowiadaj jak wiesz na pewno, i sprawdz dwa razy czy piszesz
> prawde.
> Nic z powyzszego nie jest prawda.
> Rowniez nie jestem pewien czy mozesz oceniac uzytecznosc tego
> procesora do robienia pieniedzy badz wykonywania konkretnych zadan,
> skoro nie wiesz o nim DOKLADNIE NIC, poza tym ze lezy taki jeden u was
> w szafie.

co nie jest prawda przepraszam? mialem zamiar zajac sie ta karta - z
wasza pomoca - okazalo sie jednak, ze nie tylko ja nie potrafie tego
w zaden sposob wykorzystac - wy mowiliscie tak samo :). i860 jest to
procesor dosc stary - owszem, byl niezly ale dobrych pare lat temu. a
czy nic nie wiem na jego temat? w kazdym razie wiem sporo wiecej niz
to co napisales w swoim liscie - pozwolilem sobie przeczytac pare
ksiazek (wybaczysz mi to?) na jego temat jeszcze przed rozpoczeciem
rozmow na temat naszej karty. cena: wyzsza od typowego komputera z
pentium, ponadto: kompletny brak oprogramowania oraz: nizsze osiagi
niz wspomniany pentium - nie wiem czy trzeba cos wiecej, zeby uznac
to rozwiazanie za malo przydatne do robienia pieniedzy :) btw. i860
wyposazony w troche dodatkowej elektroniki w jednym chipie jest teraz
sprzedawany jako sterownik jednoukladowy - nadaje sie swietnie do
kontrolera dyskow czy pralki automatycznej - jesli kogos interesuja
zastosowania przemyslowe informatyki, to takze polecam zajac sie
takimi rzeczami - mozna zarobic sporo kasy na zdobytych
wiadomosciach. innych zastosowan nie przewiduje, i twoje obstawanie
przy swoim przypomina troszke fanatyzm fanow microfona :)
wiem ze kupiles plyty z tym procesorem, ale powiedz szczerze - jakie
masz z niego korzysci (oprucz problemow z wykorzystaniem go)? po
prostu teraz sa lepsze i tansze rozwiazania, a miejscem i860 sa
roznego rodzaju sterowniki urzadzen, w ktorych sprawdza sie
znakomicie.
karpio