Re: Transputer i860

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 16:09:39 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: [...] i860 [....]
: cena: wyzsza od typowego komputera z
: pentium, ponadto: kompletny brak oprogramowania

Jak to? Przeciez Fortran jest, a coz wiecej naukowcowi do szczescia
potrzeba..

: oraz: nizsze osiagi
: niz wspomniany pentium - nie wiem czy trzeba cos wiecej

Tu masz racje - nie trzeba.

: btw. i860
: wyposazony w troche dodatkowej elektroniki w jednym chipie jest teraz
: sprzedawany jako sterownik jednoukladowy - nadaje sie swietnie do
: kontrolera dyskow czy pralki automatycznej

Nie mylisz go przypadkiem z i960 lub 186, lub 386Emb ?
i860 do pralki nadaje sie srednio jesli nie calkiem zle. Po co w pralce
MFLOPSy?

: wiem ze kupiles plyty z tym procesorem, ale powiedz szczerze - jakie
: masz z niego korzysci (oprucz problemow z wykorzystaniem go)? po
: prostu teraz sa lepsze i tansze rozwiazania [..]

100MFLOP kusi. A wydaje sie tak blisko....

Jarek.