Re: plyty glowne ASUS

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 14:04:04 MET

Wojtek Piecek napisal:

> [...]
> ze jednym z nich sa plyty glowne. ASUSa znalezlismy jakies dwa lata temu w
> usa, i byla to pierwsza plyta pod P60 jaka mielismy w firmie. Miala
> wyjatkowego pecha, raz padl flash-eprom, potem miala problemy z PCI. Troszke
> to podwazylo zdanie o firmie. Nastepny zakup robilismy juz u producenta. I,
> co ciekawe, przez pierwszy rok byly to wylacznie plyty BARDZO powazne (tylko
> P60,66 i P90). Potem dolaczylismy plyty 486 i nie byl to zly ruch. Jako
> jedyna z plyt pod 486 ma prawidlowo wykonane opisy pod WSZYSTKIE procesory

Tak milo sie Ciebie ciagnie za jezyk, ze... jakie WSZYSTKIE? (gdzies
mialem (?) Twoj posting z danymi...) Brzmi wesolo ;-)

> Na dokladke plyta ta chodzi najlepiej (rowniez najszybciej) z
> tymi procesorami.

:-))))) Panie sklepikarzu, ty dalej swoje! - a moze podeslij mi
przynajmniej wyniki COMPTEST'a dla tych plyt z jakimis "normalnymi"
procesorami (np. Intel Pentium i AMD DX4-100 V8T)

Z reszta nie polemizuje - nawet sie zgadzam.

> Pozdrowienia,
> Wojtek
>
> [wojtekp_at_tch.waw.pl]

    Dowidzeniapanstwu

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |