Re: plyty glowne ASUS

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 20:47:02 MET

Marcin Wilk napisal(-a) :

> Tak milo sie Ciebie ciagnie za jezyk, ze... jakie WSZYSTKIE? (gdzies
> mialem (?) Twoj posting z danymi...) Brzmi wesolo ;-)

Oto one:

- Processor (On Board Intel Socket 3, White Socket)
  . IntelDX4 - 100MHz (P24C, DC 3.45V)
  . Intel i486 DX2/DX/SX, 487SX and 486 OverDrive Processor (P23T),
  . AMD Am486 DX/DX2/DX4 25-100MHz
  . UMC Green CPU-U5S 25-40MHz
  . Cyrix M6, M7, DX4/100, 5x86

- Coprocessor
  . Internal Coprocessor of Intel DX4, 486DX, 486DX2, 487SX and
    486 OverDrive (P23T)

Zeby bylo lepiej to plyta chodzi BARDZO dobrze z kazdym z procesorow.

> :-))))) Panie sklepikarzu, ty dalej swoje! - a moze podeslij mi
> przynajmniej wyniki COMPTEST'a dla tych plyt z jakimis "normalnymi"
> procesorami (np. Intel Pentium i AMD DX4-100 V8T)

Uuuuuu. Przepraszam, ale nie mam pod reka. Moge natomiast powiedziec (jesli
ktos uwierzy w moje slowa :)) ), ze w testach plyta nastepujacych :

 . Micronics M4Pi
 . ASUS 486SP3
 . DataExpert 4045
 . DataExpert 4044
 . DataExpert 4349
 . Atrend 1425
 . Micronics JX30Gc
 . IBM Cobalt
 . Soyo 027B2
 . Soyo 030H2

wlasnie ASUS wypadl najlepiej. (niestety nie pamietam juz kilku plyt jakie
sie nam przewinely przez rece w pojedynczych egzemplarzach, byly to na pewno
jakies plyty Intela, IBM, Shuttla).

> Z reszta nie polemizuje - nawet sie zgadzam.

Mile :)

--
Pozdrowienia,
Wojtek