Zwyczajny szary user & mania szybkosci :)

Autor: Jaroslaw kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 14:54:57 MET

Hej , to znowu ja wasz zatwardzialy osowiec:))))

Swieta wojna trwa o dusze uzytkownikow PC-ta, Ciemna strona (win'95) nie pokona dobra (OS/2)

A wiec pytanie do windowsiarzy:

1. dostalem pakiet Microsoft PLUS for WIN'95 zainstalowalem i wywalil sie caly system
(takie robaczki na ekranie po uruchomieniu win'95)

 Ok, moze ja ich nie lubie ale chce wiedziec - co w takie systuacji mam robic, Win odpalil sie
w tkzw safe-mode - ok . Zarzadal dysku WIN'95 ok ale tu bulba.........

.. w tkzw safe mode nie zaladowal sterownika do CD-ROMU - ciekawe co zrobi pani w
sekretariacie jak jej sie system wywali.

Odpalilem step/by/step ( ciekawe wygladalo to jak config nekrodosa 6.22 ) ok zaladowal
sterowniki -- teraz mam pytanie czy ten dos jest 32 bitowy czy 16 bitowy???????

DOwiadywalem sie od znajomego microsoft enginera:))) -- stwierdzil ze jest to 16 bitow

Wiec jak to jest czyste jadro systemu 32-bitowego zglasza sie w trybie 16 bit ?????

Znalezlismy przyczyne - sterownik polskich liter "egapl". Dopoki byl czysty system bylo
ok , ale potem sie wykrzacza ???? OS/2 nie robi takich rzeczy jak sie mu cos nie podoba to
wywala zadanie.

Wiec czegos tu nie rozumiem system 32 bity wywala program 16 bitowy ????

Cos dla Novellowcow - sprobujcie zrobic taka rzecz. Zalogujcie sie w systemie normalenie z
windowsow potem otworzcie sesje dos-a i wydajcie polecenie

login inny_uztkownik

ale bez logout
Ciekawe efekty , inne za kazym razem :))), aha wazna uwaga zanim zaczniecie eksperymenty
nagrajcie sobie swoja prace:)))))

Aha jeszcze o demonie predkosci, ci ktorzy twierdza ze win'95 jest szybszy na 8MB od OS/2 niech
sobie zainstaluja os/a i sprawdza.

Mialem 12 MB ram dzialalo to znosnie (DX100) po wyjeciu 4 MB RAM zostalo 8MB system zwolnil o
ok moze ze 50 procent :((((((((. Dziala prawie jak OS/2.

Wiec o co tu chodzi ????

I jeszce jedno sprobujcie uruchomic w sesji dosowej lokalnego betrieva v6.15 z supportem
DPMI:)))

Jarek

PS. Faktem jest ze szukam slabych stron tego systemu ale coz takie jest zycie.