WinNT 3.51 Error:Intermediate file error during pipe

Autor: Tomasz K/loczko (kloczek_at_$NNTPGATEWAY)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 20:12:30 MET

Od pewnego czasu pracuje na winNT 3.51, gdzie od czasu do czasu podczas
wyswietlania pewnych informacji w sesji dosowej (CMD.EXE) i przepuszczaniu
tych informacji przez more pojawia mi sie komunikat:

Intermediate file error during pipe

Wg dokumentacji do systemu jest to komunikat informujacy o tym ze TEMP
jest ustawiony na miejsce gdzie nie mam praw zapisu lub nie mam miejsca na
dysku, co jest totalna bzdura (zasoby lokalne i ilosc wolnego miejsca
na dysku ok. 400MB).
Po za tym wykonuje dosc rozbudowane kompilacje uzywajac MSVC 1.51.
Kompilacje zapuszczam w sesji Dosowej (CMD.EXE).
Od czasu do czasu kompilacja wywala sie z komunikatem: Can not open file.
Oba bledy pojawiaja sie ni z gruchy ni z pietruchy ( lolosowo).
Pomimo ze jestem legalnym uzytkownikiem ww produktow wole zwrocic sie z
zapytaniem na liste, bo inaczej niezle bym klal przez telefon, czego nie
lubie.
Przypuszczam ze oba objawy maja wspolne podloze.

Moze juz ktos sie spotkal z podobnymi objawami lub dowiedzial sie cos na ten
temat u zrodla.

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student
Politechnika Gdanska, wydzial Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
e-mail  : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
tel     : +48 (058) 410955 w. 217
tel. PG : 1741 w. 217